Kutatás a lakosság elhízással kapcsolatos attitűdjeiről

A magyar lakosság világviszonylatban is vezető helyen áll az elhízási statisztikákban. Olyan, mintha még mindig nem vennénk komolyan a túlsúly és az elhízás okozta egészségügyi veszélyeket, pedig ezek igen komoly életminőségbeli romláshoz vezethetnek.
Kutatásunk célja felmérni a magyar lakosság tájékozódási szokásait a diéta és egészség témaköreiben, illetve képet kapni a véleményükről és attitűdjeikről ezen témák kapcsán.
Kérdőívünk teljesen anonim, kitöltésével nem csak a munkánkat segíti egy országos egészségmegőrző program fejlesztésében, de a kérdések önmagukban bárki számára gondolatébresztők lehetnek.  🙂

Kérdőív kitöltése


Gyermekek internethasználata

A gyerekek életébe egyre korábban férkőzik be a technológia és az internethasználat. Ez önmagában nem probléma, sőt, az internet rengeteg lehetőséget biztosít, ezért tudatos, digitális szülőkké kell, hogy váljunk. Ki hogyan kezeli, és hogyan alkalmazkodik a család élete a digitális léthez? Erre keressük a válaszokat.

Kérdőív kitöltése


CSR attitűd kutatás a családi vállalkozások körében

A Családi Vállalkozások Országos Szövetsége (CSVOE) felkérésére indult kutatásunk célja a családi vállalkozások CSR attitűdjeinek megismerése a legjobban illeszkedő CSR projektek tervezésének érdekében.

Kérdőív kitöltése


Teljesítmény – lojalitás – illeszkedés

Magyarországon telephellyel rendelkező vállalatok teljesítményének mérése a munkaerő lojalitásának és illeszkedési struktúráinak összefüggéseiben.

Kérdőív kitöltése


A társadalmi felelősségvállalás és a parasport viszonyának felmérése

Tendenciák, igények, megoldások.

 Kérdőív kitöltése


A társadalmi felelősségvállalás és a sportegyesületek viszonyának felmérése

A sportegyesületek és a piaci szereplők közötti együttműködés dimenzióinak feltárása.

Kérdőív kitöltése